Hjälp mig med mitt problem!

Jag har ett problem.. 20-23 aug är det augustifesten i norrköping och som alla vet så har jag några vänner där nere som jag inte träffat på aslänge. Jag skulle väldigt gärna vilja åka dit o festa med alla igen och dessutom så skulle jag vilja ta med robin så han får träffa alla mina dom härliga vännerna men det är där problemet ligger.. För i Norrköping så bor ju även Dennis, mitt ex och som alla säkert förstår gillar han inte alls tanken på att Robin skulle följa med - helt förståligt.
Så om jag skulle ta med mej Robin så skulle han stänga mig ute från många av mina vänner och jag får inte den tid jag tänkt mig alls, men åker jag själv så får jag festa med mina vänner..

Jag vill ha lite råd! Ni kanske tycker jag är en stor idiot som ens tänker tanken på att ta med Robin? Jag skulle vilja höra.. Både positiva (om det finns några) och negativa kommentarer..
5 Kommentarer till "Hjälp mig med mitt problem!"
Postat av: Anonym

håll dig borta helt från norrköping så slipper du det problemet!


Datum: 2008-07-31 / Klockan: 19:42:57
Postat av: Lillknoddan

Jag ska förbi där idag så tyvärr.


Datum: 2008-08-02 / Klockan: 11:47:00
Postat av: Anonym

varför?


Datum: 2008-08-02 / Klockan: 12:38:08
Postat av: Anonym

Vilka vänner har du i norrköping?


Datum: 2008-08-04 / Klockan: 19:35:45
Postat av: s

jag tycker du ska åka dit, kanske bäst att åka ensam även om du vill ha med Robin så kanske det är bättre om du presenterar honom ifal norrköpings-kompisarna kommer till dig istället för du till dom...


Datum: 2008-08-05 / Klockan: 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!