Händelserika veckor

Tjenare  allihopa! Här sitter jag inne i det fina vädret och skriver. Men jag har faktiskt en väldigt bra anledning.. För en vecka sedan så kom Robin som jag träffade på midsommar till stockholm och vi bestämde oss för att åka till åkersberga och.... TATUERA OSS! =D Så jag är alltså nytatuerad, jävligt snyggt! ;p Tyvärr lite tråkigt när väl det fina vädret kommer men jag är så näöjd med min tattoo och kan ju sola resten av kroppen och har dessutom en bra anledning att slippa hoppa i det iskalla vattnet! haha!

Den senaste tiden har jag gjort en jävla massa saker kan jag säga. Bland annat varit ute och festat, varit på bio, restaurang, spelat biljard, filmkväll, haft "picknick", shoppat, träffat en massa vänner, kollat på lite racebilar, så ja ni märker att jag haft fullt upp. =)

I fredags åkte jag med Robin ner till Lidköping för att följa med på en 20års fest på lördagen. Så nu sitter jag här i Lidköping och är hungrig på frukost! Det är liksom kanonväder men man klarar ju knappt av att vara ute asså så vi ska åka och köpa en fläkt istället! =D

Ha det så bra där ute i värmen!
0 Kommentarer till "Händelserika veckor"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!