Grönan här kommer vi!

Nu åker jag och Tilda till Gröna lund och sedan sover vi hos hennes pappa och så är det GÖTEBOOORG som gäller imorgon!!! =D äntligen börjar vi vår roadtrip!!
det är inte vara nån kö alls på grönan men vi har tagit på oss regnkläder för inget kan stoppa oss! ;p

Skriver ikväll om jag kan annars så tar vi det imorgon då jag tar med mig datorn och vandrarhemmet i götet har gratis internet! ;p
2 Kommentarer till "Grönan här kommer vi!"
Postat av: sophie

Hej!

Måste bara säga att du har jätte fin blogg. Du kanske har nån möjlighet att hjälpa mig med min design? jag är jätte dålig på det där, förstår mig inte påre. Eller kanske har några tips på hur jag kan lära mig? tack på förhand! :)

URL: http://sophijee.blogg.se/
Datum: 2008-07-07 / Klockan: 17:39:38
Postat av: Alexander

snygg blogg hörru (;

URL: http://axelssson.blogspot.com
Datum: 2008-07-10 / Klockan: 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!