Gråta som ett barn!

Nu har jag laddat ner några avsnitt av one tree hill så eftersom det faktiskt är väldigt tråkigt väder här än så länge så tänkte jag sätta mig och titta på de! Se om jag grinar som ett barn igen! haha! Gjorde jag när jag såg ett avsnitt natten till igår, vet inte vad som hände men en av personerna kom tillbaka och han var väldigt saknad och ja.. känslomässig som jag är så grät jag som ett barn! haha!!
Men enlig dagisbarnen så blir jag inte gammal förrän jag fyllt 20 och det är några månader kvar så jag får väl träna upp det där gråtandet tills den 1a december! haha!

0 Kommentarer till "Gråta som ett barn!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!