God morgon onsdag

Tjenixen!
Igår fick jag lite bråttom iväg och satt sedan hela kvällen och planerade inför lördag. Vilken fest det kommer bli asså! Jag och Tilda har så bra planer som kommer ge många långa skratt! Och bilder kan jag lova att det kommer bli! ;p

Men igår iaf så letade vi oss fram till ÖB och handlade lite glas och sådan smått och gott. Sedan åkte vi till Systemet och handlade all dricka, köpte mer till oss själva än vad vi hade till midsommar! haha! Kommer förhoppningsvis bli massa över! =P Sen åkte vi till Willys där Fia och Minna jobbar. Men oturligt nog så var ingen av dom där. Men istället lastade vi upp bland annat 8 gurkor, en hel kartong med 9 lådor cocktailtomater, 3 salladshuvuden, 7 avokado osv.. Killen i kassan var rätt så ung och skrattade gott åt oss. Speciellt när vi sedan slänger upp tre barnmatsburkar! Sen står vi och packar och då säger Tilda: Du förresten, ni har möjligen inte några plastskedar här i kassan? haha! Killen skrattar gott och svarar: Till barnmaten? ;) Tilda säger: Aaaaa, Fast vi har tre barn i bilen asså! =D hahaha!
Vi kunde inte sluta skratta asså! haha!
Till slut så kom vi iväg hemåt men tildas syster som var med behövde klippa sin lugg så vi stannade i centrum där jag och tilda klippte oss för kanske två månader sen eller nått. Och när vi kliver in där så är det killen som klippte mig som är där och han började prata med oss som att han kände oss. "Aa han kommer ihåg oss lite tänkte jag.." Sen när vi ska gå säger: "Ni ska inte åka lika långt den här gången då tjejer?", förra gången så skulle vi åka från centrum till mej och tillbaka till centrum för att åka till Tilda och han kom ihåg de!! Haha! snacka om minne! =D
Efter all planering så sov vi gott sen..

Idag klev jag upp 08.15 för att köra Tilda till jobbet för jag sov ju hos henne och vi har den där förbaskade BUSSTREJKEN! Men men nu är jag hemma iaf och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag... typiskt.. Kanske åka till arvika och hälsa på Robin och hans vänner från midsommar? =D Haha!
Har ni nått förslag kanske?

0 Kommentarer till "God morgon onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!