Förstår inte vart jag får all tråkighet ifrån

Jag har verkligen inte haft nått vettigt att säga idag, förlåt mig! Men kan ju bero på att mitt liv inte alltid känns så vettigt.. Meeeen jag längtar iaf tills på lördag! =D

God natt! ♥

It's been a long time since I said "I love you" to you ♥
2 Kommentarer till "Förstår inte vart jag får all tråkighet ifrån"
Postat av: Anonym

Vill du göra en glad bloggare ännu gladare? ^^



Sveriges snyggaste glass, right? ;p

http://michasega.blogg.se/2008/july/sveriges-snyggaste-glass-1.html



Tack på förhand! :)


Datum: 2008-07-03 / Klockan: 01:16:05
Postat av: melinda

vad händer på lördag? :)

jaaa den mannen är grym, tur att det finns människor som inte ger upp även om dom får jätte tråkiga motgångar :)

URL: http://melindalin.blogg.se/
Datum: 2008-07-03 / Klockan: 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!