En liten hälsning från Halmstad!

Heeej allihopa!
Hoppas ni mår bra för jag mår helt underbart! Har så kul när vi är ute och åker!! Helt sjuka dagar asså och nätter dessutom! haha!
Jag hinner inte direkt berätta allt nu för jag ska sminka mig och iväg till Tylösand för att röjja lite! ;p Är ni avundsjuka kanske?? Jag VET att ni är det! haha!

Vi har iaf hunnit med:

- Gröna lund
- Åka till Lidköping (blev ändring till Skövde)
- Träffa Robin
- Åka vidare till Göteborg
- Bott på vandrarhemmet
- Utgång i Götet till Trädgårn - vilket jävla suuuperställe!!
- Liseberg efter en sjuk natt
- Åka till Halmstad
- Sova 12 timmar
- Banken
- Tylösandsstranden
- Äta dyr lunch
- Klippa oss
- Leta hårprodukter
- Äta middag

Kortfattat är det där det vi har gjort. =P
Ha det så bra nu så ska jag iväg!!
0 Kommentarer till "En liten hälsning från Halmstad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!