Vilse i skogen!

En kompis ringde mig 17.40 och frågade om jag kunde skjutsa han och en till, till söderköping och bara stanna till hemma hos honom och hämta en tröja. Jag som är så snäll ställde självklart upp på de!
Detta kommer nog bara människor från norrköping och närheten förstå men jag körde från kungsgårdsgymnasiet till eneby centrum för att sedan åka till St.persgatan, och därifrån till Haga sedan till Kungsgård igen sen till Kungsgatan, vidare till Ektorp och skarphagens centrum, räkna med minst en timmes väntetid på allt. Efter Ektorp åkte jag till Vilbergen och ut till Västa Husby, där äntligen skulle min kompis hämta tröjan och tydligen dusha och göra sig i ordning också. Så vi satt och väntade IGEN! =P Till sist kom vi iväg till Söderköping och sen fick jag åka hem. Jag var hemma 20.30. SNACKA OM TID!! =P
Snart ska jag äta och sedan ska jag skjutsa några till men då är alla på ett ställe och ska inte göra mer innan! ;)
0 Kommentarer till "Vilse i skogen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!