Vidrig fredagskväll!

Gjorde mig i ordning, pojkvännen gillade inte outfiten så blev bara skjortan med jeans. Så sticker vi hem till en kompis lägenhet så han med kunde få göra sig i ordning och medans satt Dennis och spelade GuitarHero - världens tråkigaste spel egentligen! jag bara satt där och försökte få i mig min alkohol men jag är så trött på melonsmaken att jag snart spyr på den så de gick väldigt trögt..
 
Sen drog vi till Otten - fredagens höjdpunkt och Norrköpings största nattklubb, inte för att det finns så många men! =D Vi betalar och går in och jag följer efter Dennis en stund och sedan vill han hem och jag hade ju så klart inga nycklar så fick följa med. Hatar egentligen att dricka och betala inträde för att göra ingenting..
Och jag som skulle träffa Frolle som är hemma från Norge i endast 10 dagar - vilket betyder att han åker hem i veckan igen, honom träffade jag inte alls.. =(
Hoppas att kvällen blir bättre då jag och Yohanna ska hitta på nått kul som att kanske titta på Melodifestivalen! Fast då gäller det att Dennis inte är hemma för han avskyr Melodifestivalen! =D
Ska ner på stan om ett tag och sola också, ska bli riktigt skönt!
Kram!
0 Kommentarer till "Vidrig fredagskväll!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!