Vänner som man vill ha det gamla med...

Jag har vänner som jag förr i tiden hade så otroligt roligt, mysigt, trevligt, allt med!
Vänner jag kunde rycka tag i svänga några snurr med våra tungor bara för skojs skull och ingen bryr sig, vänner jag kunde sova hos och ligga i varandras armar men de var aldrig nått mer betydande än vänner, vänner som jag umgicks med veckor i sträck. Jag älskade den tiden!
Sen ändrades saker.. Jag skaffade pojkvänner och mina killkompisar skaffade tjejer och vissa flyttade och allt blev annorlunda - tråkigt men sant!

Den tiden, den tiden, saknar jag väldigt mycket! Hoppas vi alla kan umgås i vår igen!

    
0 Kommentarer till "Vänner som man vill ha det gamla med..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!