Utgång ikväll - behövligt för oss alla!

Jag, Hanna, Maria och Åsa ska uuuuut ikväll! Väl ute ska vi träffa en gammal kompis till mig som nytt fyllt 20 - grattis! Vet inte riktigt än vart vi ska men det ska bli roligt hoppas jag!
Ringde Bempa förut och han var trevligare än vanligt att prata med när han ligger och halvsover! =D
Men nu ska jag åka och hämta Hanna och dra oss till Maria!
Ha en kul kväll!
Puss och Kram!



image58
Dagens Ros är till Hanna och Maria
som umgicks med mig igår och
lyssnar på all skit som finns i mitt liv.
Tack för att ni gjorde min kväll igår!
<3
2 Kommentarer till "Utgång ikväll - behövligt för oss alla!"
Postat av: Hanna

Åh.. Tack! :D en av de finaste rosorna jag fått, tack ska du ha! Vi klarar det här tillsammans, du vet jag finns för dig om det krisar. :) Vi ses imorn då blekfis ska bli sexigt glowig, alternativt förbannat jävla röd och SEN sexigt glowig ;) hur som helst, det blir nog bra! Tack för den här helgen! Stor kram!


Datum: 2008-02-24 / Klockan: 18:36:19
Postat av: Maria

Åh.. Tack Emelie :)
Den här helgen har betytt mkt, var behövligt med några vänner i närheten! Var nog det för oss alla tror jag..!
Hoppas bara att allt löser sig, och det snart!
PUSS


Datum: 2008-02-25 / Klockan: 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!