Undra sa flundran..

Så kall som is, säger att det nog är bäst för oss båda om jag inte vet, vad menas egentligen?? Jag är så fundersam, funderar alldeles för mycket.. Önksar jag får ett svar snart...

Blir nog inget Norge iaf tyvärr, Maria har fått jobb. Grattis Maria men tråkigt att vi inte kan åka. Fast trots allt kanske lika bra. Jag vill ju inte åka om Dennis är arg, känns så fel.. Sen kan jag ju erkänna att jag är svag, de är jag.. Vet inte om jag hade åkt även om Dennis hade fortsatt vara arg.. Men de lär jag ju inte få veta.. Men döremot om vi får en full bil ska vi nog åka till åre en weekend med gratis boende! =D
Åker till norrköping imorgon, jag längtar och saknar, hoppas bara att det inte går helt fel..

Dans ikväll! =D
0 Kommentarer till "Undra sa flundran.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!