Underbara dag!

Började med att börja jobba klockan 8, jävligt skönt speciellt när man även vet att man slutar halv 4! =D MEN 32 barn på hela förskolan! Så jävla tråkigt det blir när det inte finns nått att göra! klockan halv 3 åt min avdelning och en till avdelning mellanmål tillsammans och det var 5 barn och 3 pedagoger! Sedan bar det av ut i den otroligt sköna vårsolen som verkligen värmde idag! Och när klockan blev halv 4 så skuttade jag iväg med min bil ner mot norrköping för att reda ut en del saker! Kul att åka bil och det var roligt att komma hit och än så länge har allt gått bra tror jag.. =P
På lunchen idag fick jag dessutom en avskedpresent eftersom det är min sista heltidsdag idag, kommer endast att finna mig som timvikarie på förskolan efter denna dag. Men jag fick iaf 500 kr på en skönhetssalong eller vad man ska kalla det så nu så ska jag bli vacker! =D haha.
Ikväll vet jag inte vad som händer, inget bestämt och det verkar inte som det blir någon utgång så blir väl hemma och myser! =)
Livet är allt bra roligt ibland!
0 Kommentarer till "Underbara dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!