Tårarna bara rinner..

Allt kom när jag la mig i sängen, tårarna bara rann och jag kunde inte somna förrän vid 2.. Tänkte bara på allt vi gjort tillsammans, så mycket jag kommer sakna!
När jag väl somnade så drömde jag till och med att det var slut och sedan vaknade jag gråtandes.. Kom knappt iväg till jobbet, ville verkligen inte, ville bara vara hemma och låta tårarna rinna, men lika bra att spara det tills ikväll då jag, Maria och Hanna ska ha sörjekväll hos Maria, vi alla har det svårt..
Nästa helg ska jag nog åka hem till Dennis och prata lite och sedan får vi se vad som händer. Kanske blir jättesvårt att ses men det känns som att jag har saknat honom så mycket ett tag och nu så plötsligt så är vi inte ens tillsammans... Måste liksom få ett litet slut innan vi delar på oss.. Jag vill ju egentligen inte alls dela på oss även om det kanske är det bästa..

Allt är SKIT!

0 Kommentarer till "Tårarna bara rinner.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!