Tack för att du finns <3

Det finns mkt i ens liv som känns jobbigt. Många av dom jag känner vet att jag har ibland en extra hard time med min pojkvän, allt med att träffas sällan, inte höras på telefon, den ständiga oron osv. Men för mig finns det en person som jag är så glad över att ha! För trots att han ibland tycker det är jobbigt och tjatigt så finns han där och ger mig råd och hjälper mig över kullar och berg och det känns SÅ bra!
Jag vet inte hur jag ska förklara hur glad jag är eller på vilket sätt han egentligen finns där och hjälper mig, men det känns som att han alltid förstår eller åtminstonde försöker! Han ger mig råd, och inte råd som kanske låter bäst för mig utan råd om vad som är bäst för både mig och min pojkvän!
Jag hoppas han vet att jag finns för honom när han behöver mig! =)

image52

Jag är dig evigt tacksam!
1 Kommentarer till "Tack för att du finns <3"
Postat av: Angelica

fin ros=)

URL: http://blogg.aftonbladet.se/21306
Datum: 2008-02-27 / Klockan: 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!