Skriv en rad för tjejer/kvinnor som kämpar mot sina partners!

Jag har varit med om en hel del i mina förhållanden, vi har bråkat, kastat saker omkring sig, inte riktgit kunnat kontrollera sig men jag har aldrig blivit slagen av en pojkvän.
De finns många tjejer där ute som inte vågar berätta eller som inte tycker att den här gången va ju inte så farlig och låter det gå för långt!
Många tjejer fastar för fel killar och många tjejer har ett helvete för att dra sig loss. Inte bara för hotet utan för vad man själv känner. Att man kan bli så besatt av en person tycker jag egentligen konstigt.
Jag själv har som ett beroende att höra av mig till min pojkvän och de tycker han är jobbigt och de kan jag förstå men jag har jättesvårt att låta bli! Och eftersom vi inte bor i samma stad så träffas vi endast på helgerna och då har jag jättesvårt för att säga hej då och allt. Visst är det svårt att skiljas från varandra, de vet jag, men när det går så långt att han börjar slå henne, då är det nog! Jag skulle aldrig låta någon slå mej, jag skulle aldrig förlåta någon som slagit mig. Och jag skulle häller inte hålla nävarna borta för att slå tillbaka!

Men jag lider med de tjejer som har det svårt i världen! Inte bara dom som blir misshandlade, utan även dom som blir kränkta, dom som blir förnedrade, dom som blir utnyttjade, de som blir styrde, de som blir våldtagna och de som blir beroende.. KÄMPA PÅ OCH VÅGA SLÅ TILLBAKA - de gör iaf jag!

image19
0 Kommentarer till "Skriv en rad för tjejer/kvinnor som kämpar mot sina partners!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!