SimmiSimmi!

Efter jobbet idag drog jag och hämtade upp Hanna och sedan drog vi till Solna centrum för att handla lite smink som jag saknar.. Jo tjena att det bara blev de! Nää, jag hittade även en klänning och en tröja! =D OCH ett par skisnygga pumps som jag verkligen vill ha men som inte fanns i min storlek! Men de ska jag ändra på! ;P
Till slut så kom vi iväg till simhallen som var tanken med hela resan och vi solade - såååå skönt! Och sedan simmade vi 500 meter, inte så långt men en skön början tyckte vi och nu är jag faktiskt jättetrött!
Har stor lust att åka till stan eller solna imorgon igen men jag slutar så sent så får se hur det blir med de!
SHOPPINGGALEN med lönen på kontot! =D
 
Har fortfarande inte pratat med Dennis om mitt äventyr till Norge, han hade somnat i soffan idag och när han somnar på kvällen kan man typ prata max 1 minut för annars blir han för pigg för att kunna somna om. Ska ta det imrogon nån gång men han verkade så grinig.. Hoppas de blir bättre när han är vaken..

Nu ska jag sova iaf!
Puss och God natt

image62
0 Kommentarer till "SimmiSimmi!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!