OJ! Schyggt ;P

Haha, kollar igenom bilder och hittade faktiskt en bild då jag tagit kort på mig själv utan smink och det faktiskt blev helt okej bild!

BAKGRUND - Läs inlägget "Till alla ungdomar som...(osv)"!!!!

image23
2 Kommentarer till "OJ! Schyggt ;P"
Postat av: Hanna

Jag har ju sagt det hela tiden, du har alla förutsättningar i världen att knata runt utan smink varje dag! Men vart är det där någonstans? Hos bempa?


Datum: 2008-02-15 / Klockan: 18:33:43
Postat av: Lillknoddan

Ja visst ibland så har jag väl de! :D
japp de är hos bempa i hans hall! :D


Datum: 2008-02-16 / Klockan: 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!