Ny dag, nya bestyr

Idag vaknade jag vid 4 först och trodde jag bara skulle få sova 5 min till men när jag kollade på klockan blev jag överlycklig och somnade om på en gång. Stackars de människor som har sömnproblem! Jag älskar att sova, de är fan det bästa som finns. Jag skulle aldrig klara av att vakna flera gånger om natten, det stör ju mig!
Åkte iväg till jobbet, typ sen som alltid, ja alltså bara typ 2 min men ändå. Halv 8-tiden är viktigt och egentligen ska jag stå ute på gården klockan halv 8, inte komma inrusande för att byta om. Men hur jag än försöker så kommer jag aldrig riktigt i tid.. Så ett till mål:

MÅL: Komma i tid!!!

Jobbade på och det var faktiskt väldigt lätt då solen sken och man mest bara njöt! På eftermiddagen ville man bara ut så slängde i barnen mellanmål rätt tidigt och sen fort ut och sen satt jag en timme i solen och hade det jätteskönt!!
När klockan blev halv 4 stack jag iväg till centrum, plockade upp Hanna och så åkte vi till skrattkammaren i Vällingby för att handla present till helgen. Vad det blev kommer jag lätt leka med hela festnatten men jag kommer inte avslöja redan nu vad de är! ;)
Sen gjorde jag av med lite pengar till på mascara, lösnaglar och hårspray, dessutom en liten sak till min Dennis som jag ska skicka till honom! =D Den kommer visserligen inte komma fram på alla hjärtans dag men iaf! =D

Efter den shoppingen gav vi oss iväg hemmåt och när jag kom hem hade jag fått två klänningar jag har beställt från H&M - perfekt! Bild kommer! =D

Imorgon fyller syrran 15, de ni! ;)
1 Kommentarer till "Ny dag, nya bestyr"
Postat av: Sandra

Jag vaknar alltid under natten, behöver alltid minst 1½-2 timmar på mig att somna om jag ens klarar det. somnar dock väldigt enkelt under omständigheterna på öland xD hehe. nae men jag har grymt svårt med sömnen. så du är en lyckost :P

mitt användarnamn på min blogg är sandra med lösen hejsan

URL: http://likeabutterfly.blogg.se
Datum: 2008-02-14 / Klockan: 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!