Nu mår jag bättre!

Som sagt så mådde jag ju dåligt redan när jag gick och la mig igår, nu har det gått över eller ja de gjorde väl de vid 17 men jag har alltså legat i sängen hela dagen! Och bara av att jag viasde mig utanför min dörr med kläder på istället för en filt runt om mej, så började min städberoende mammas ständiga tjat om att städa mitt rum och övervåningen, som jag egentligen ska göra varje söndag, men smiter ifrån ibland! ;P
Jag har gjort allt utom att dammsuga övervåning så får se nu när mamma ska gå och lägga sig om hon kommenterar att jag inte har gjort de! ;P
Japp de gjorde hon! haha!
Sådär nu är jag klar! =D
Jag mår iaf bra nu och det är ju huvudsaken. Har suttit och brännt ut lite bra filmer så jag har nått att göra efter jobbe i veckan som kommer och snart är det LÖN!! Väldigt behövligt!
Nu ska jag sova så, God Natt!

0 Kommentarer till "Nu mår jag bättre!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!