Kladdkaka och tjejsnack

Jag tog ju halvdag semester idag och de var jätteskönt att åka hem och ta det lugnt faktiskt. Tittade lite på en film, Ned Kelly. Faktiskt är den rätt bra, har inte hunnit se slutet än men den håller måttet hittills. =D
Sen kom Hanna hit och vi bakade kladdkaka som förr och sedan åt vi och hade tjejsnack och pratade om födelsedagspresent till helgen! ;) Eftersom jag inte vet om födelsedagsbarnet läser detta så kan jag inte säga vad, men jag vet att jag och Hanna ska köpa en liten utstyrsel till oss själva! =D

image20
STEKHETA!!!! ;)
1 Kommentarer till "Kladdkaka och tjejsnack"
Postat av: Hanna

hahaha yes! får se hur rosa näsa jag kommer ha på lördag då.. hahaha :P


Datum: 2008-02-14 / Klockan: 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!