Kaos...

Allt är bara sån jävla röra.. Maria med hennes micke, Hanna med hennes problem, minna och mange, jag och dennis, Emma är i thailand och igår gick vi ju ut 6 st singeltjejer.
Visst är det underbart att vara med alla och komma hemifrån, men humöret är ju inte på topp när alla har det som vi har det! Allt är skit och alla går runt med hat och förtvivlan inom sig..
Vi förkrökade en del hemma hos Marias syster till en början medan vi tittade på melodifestivalen - grattis BWO och Frida, ni var riktigt duktiga igår.
Sen drog vi till Soft kök och bar för att förkröka lite mer och vi skulle möta Minna Fia och Åsa där. En äcklig jävla kille börjar prata med mej och vill ha mitt jävla nummer efter bara 1 minuts snack om att jag var snygg och trevlig, snacka om patetiskt folk det finns!
Sedan ringde jag till Patrick och kollade vart dom var och det jag uppfattade var kitchen -- alltså hells kitchen, så vi började leta och ringa runt efter någon som visste vart det låg, men inte ens två taxichaufförer visste var det låg! =P
Men skickade iväg ett sms till Patrick o frågade vart de låg o han sa kungsgatan 15... "Men där ligger ju Kitten, sa jag" men vi gick dit för vi trodde dom bytt ställe. Jag kan säga att det var inte förrän i morse som jag kom på att jag hade hört fel, Patrick sa Kitten redan från början! ;P haha!
Men när vi väl var där hade jag väldigt trevligt, underbart att träffa honom igen för det var så väldigt länge sen. Charmig kille de där! ;P
När vi var på väg hemmåt fick jag inte äta mat för Hanna hade så ont i fötterna och efter mycket tjat fick Hanna som hon ville och vi tog en taxi hem igen.
Tack för en rolig kväll tjejer! <3

Gick in på facebook idag och såg att Dennis har ändrat sin civilstatus till singel och det gjorde faktiskt ont i hjärtat att se.. =( Det är så svårt att förstå att det faktiskt är sant! Ringde honom när jag kom hem och frågade om det hade varit jobbigt att ändra statusen och han svarade att jobbigt hade det väl inte varit direkt men det kändes konstigt och underligt, ovant liksom. Det är ju faktiskt ett tag sen vi var singlar nu.. eller ja om man inte räknar med någon månad i september-oktober då Dennis "gjorde bort sig" totalt! ;P
De är så jäkla svårt för jag gör verkligen något som jag inte vill, jag går med på något jag inte vill. Men ja, de är nog trots allt det bästa. Önskar bara att jag kunde intala mig det bättre! Har så svårt att släppa, om jag kommer kunna släppa honom helt någon gång är en tidsfråga... JAG VILL INTE!

Nu är det även typ bestämt att jag ska åka till Norge, till min käre vän Fredrik och hälsa på och komma bort från all skit! Ska prata ihop oss, jag maria och hanna tror jag, så får vi väl se när vi åker och hur länge.. Vi behöver alla komma bort ett tag känns det som och då ska man ju passa på när man inte har nått jobb.
Nej men de ska bli riktigt roligt! Det ser jag fram emot, äntligen nått som får en att fortsätta! =)
Dessutom så är ju Fredrik sk Frolle, en underbar person som stöttat mig mkt!

Idag ska det lagas mat, städas, och klippas pappor, eller ja en pappa, min pappa =P
Tråkig dag men de är ju faktiskt söndag, veckans nog tråkigaste dag!

image59
0 Kommentarer till "Kaos..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!