Jag har ett så jävla tråkigt liv!

Jag går upp på morgonen, åket till jobbet, åker hem, sätter mig vid datorn och väntar på att det ska hända nått. Klockan blir 10 och jag hoppas att min pojkvän ska ringa mej men det händer inte ofta. Jag går och lägger mig, sover till det blir morgon och gör samma procedur. Sen kommer helgen och jag är överlycklig. Jag går ut med några vänner, super mig full för att livet är så kasst utan alkohol och sedan somnar jag. Vaknar med bakisångest och ligger död mest hela dagen. Och sedan var det ut igen. Söndagen kommer och jag städar, antingen hemma eller hemma hos Bempa. Vilket jävla liv... Ändå längtar man så mycket till att helgerna ska komma. Hur fan funkar det egentligen?
Jag vill att det ska hända nått, nått riktigt kul. Jag vill planera in något som jag kan se fram emot. Jag vill börja göra nått på riktigt. Ska jag vara helt ärlig så var det sjukt mycket roligare att gå på gymnsiet än att ha det så här!
Hur mycket tränar jag inför mitt önskade framtidsjobb? Inte ett skit! De gjorde jag iaf i skolan! Hemskt att säga detta men... JAG VILL TILLBAKA!!!!

Låt det hända nått roligt snart!
0 Kommentarer till "Jag har ett så jävla tråkigt liv!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!