Idag händer det mycke!

GRATTIS MINNA 20 ÅR!!!!!

GRATTIS ADELE 20 ÅR!!!!


Förutom de så har jag och Dennis varit tillsammans i 1 år och 3 månader idag, inget man direkt firar men jag ville ägna någon rad till det för han är det bästa som finns och jag älskar honom över allt annat!

Idag ska jag jobba mellan 8-16.15, hem och käka middag, tillbaka till jobbet och ha föräldramöte för att sedan åka till skogskyrkogården och fira Minna och sedan åka hem och sova. Vilken dag det kommer bli! =D

Nån gång i veckan ska jag och Tilda komma igång med att träna också hoppas jag, hon sa visserligen igår att hon inte har några pengar kvar men hon får fan träna med mig iaf! =P

Nu ska jag ha rast och strax sätta mig i massagestolen - den bästa förmånen vi har på jobbet! ;P
1 Kommentarer till "Idag händer det mycke!"
Postat av: Hanna

jao får väl skicka ett grattis till alla som har något att fira idag då.. :) själv tänkte jag partaja till det med att städa o plocka undan massa skit. wooohaaa! Men du vi får ses nåt i veckan.. bio?


Datum: 2008-02-11 / Klockan: 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!