Hur ska man göra?

Jag berättade ju igår att jag kanske ska till Norge. Nu har det blivit lite problem.. Dennis tycker att jag gör riktigt fel om jag åker.. Han tror visserligen att det ska hända nått när jag är där bara för att vi hade en liten sk. flört för 1½ år sen i bulgarien.
Grejen är den här att jag åker verkligen inte dit i syfte om att ha sex med Frolle, absolut inte. Det kommer inte ens hända! För det första - de är mitt exs kompis, för det andra - han är min kompis och jag vill inte förstöra de, för det tredje - skulle jag göra nått med Frolle skulle min enda lilla chans att få tillbaka Dennis vara helt åt skogen borta och de är det minsta jag vill!
Men hur övertalar man då Dennis att det faktiskt inte kommer hända, jag vill inte de! Känns så fel att åka om han är arg för att jag åker men jag kommer ju åka nån gång vare sig han vill eller inte, så de är väl bara att göra de och komma tillbaka och bevisa att det faktiskt aldrig hände nått! Eller finns det någon som har nått annat förslag?

Hjälp Mig!

image61
2 Kommentarer till "Hur ska man göra?"
Postat av: Tobbe

Fan låter som du och frolle e bästa polare helt plötsligt =/ om man ändå kunde skaffa "bästisar" så lätt !


Datum: 2008-02-26 / Klockan: 01:17:46
Postat av: Lillknoddan

Bästisar är vi väl inte men vi har blivit bra kompisar speciellt under tiden han har varit i norge eftersom vi snackat så mkt på msn! Det är klart att de är många som känner han bättre än mig! =)


Datum: 2008-02-26 / Klockan: 07:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!