Hur dum får man va!?

Vem glömde helt ärligt att påminna mig om tidsperspektivet SPORTLOV!? Jag har ju varit helt inställd på att jag ska dansa idag så klart, eftersom jag gör det varje Torsdag!  Vad annars? Och jag slutade ju skolan för snart ett år sen, tror dom verkligen att jag är så inställd på när det är sportlov? Eh, nej.. Men dum som jag är åker jag till de stället där jag skulleha dansat och ser bara svarta fönster - FAN! Sportlov.. muttrat jag och får åka hem igen! Hahahaha, snacka om korkat jag är ibland! =D Men där ser ni, jag har faktiskt brister! =D hahaha

  
0 Kommentarer till "Hur dum får man va!?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!