Hatar onsdagar!

Sitter här och äter min frukost, det bästa på hela dagen. Förstår mig inte riktigt på dom som mår illa av frukost! Jag går upp duschar klär på mit sminkar mig och allt sådant innan jag går och äter frukost och då går det hur bra som helst! Testa de ska ni se! Börja med att ta en halv smörgås till frukost och öka sen vartefter du känner att de är okej!
Jo. Nu ska jag komma till varför jag hatar onsdagar... Jag börjar halv 8! Jaha och tänker ni säket, men tänk dig att stå ute mellan halv 8 - halv 10, 10? Och stå ute halv 8 bara för att ett barn kommer då och vår policy är att det ska finnas minst en pedagog på gården kl halv 8. Och idag.. Är det jag.
Så seg dag!
Fast däremot kanske jag ska träffa Kim och Leo idag igen!! =D

Jag längtar till den otroligt behövande lööööönen!

image50
0 Kommentarer till "Hatar onsdagar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!