Grym bakisångest!

Jag ska försöka skriva utan att behöva avbryta..

Jag var då på fest igår och drack och drack och drack och de va jätte kul och vi dansade och körde systemetkasserace runt huset och dom sa att Nisse vann men en hemlighet var att jag vann för jag var den enda med systemetkassen kvar på mina fötter! ;P
När jag och Hanna drog oss hemmåt så mådde jag jätte bra men sen kom jag hem och drack ett glas mjölk och då kunde jag inte stå upp längre för att jag mådde så illa. Så jag fick ta min hink o två mackor jag gjort i ordning och gå och lägga mej i sängen. Mackorna fick jag i mig men jag mådde fortfarande illa men sen somnade jag och hoppades att jag skulle vakna bra men vaknade 8 och mådde fortfarande skit om inte värre. Sen dess har jag halvsovit till nu och bara mått så jävla illa!                                 BAKISÅNGEST = SKIT!!!
Jag har lyckats skriva detta inlägg med endast ett avbrott för att lägga mig i sängen o känner mig fan stotl! ;P

           
1 Kommentarer till "Grym bakisångest!"
Postat av: Hanna

men alltså.. fy faaa aan vilka risiga bilder.. och vad hände med mitt rockershår? det syns ju inte på de där bilderna iaf, haha :P men tack för igår, det var kul att festa med dig igen! pöss

URL: http://hippan.blogg.se
Datum: 2008-02-17 / Klockan: 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!