Gone Baby Gone

Var så länge sen jag skrev en recension på en film så jag måste nog ta fram mina skolpapper för attt få till det lika bra som jag fick då så därför ger jag mig faktiskt inte in på de djupet.
Men jag har iaf sett "Gone baby gone" nu. En ny film som handlar om en privatdetektiv som tar sig ann ett fall då en 5årig flicka försvunnit. Mamman är inte av bästa sort då hon ofta lämnat flickan ensam medan hon själv är ute och ränner med killar, super sig full och snortar kokain. Efter närmare granskning kommer det fram ledtrådar som leder det ena till det andra och blandar in pengar, släktingar och värstingar. När ett utbye går fel tror dom sig ha förlorat flickan men privatdetektiven håller hoppet uppe och ger inte upp i första taget då det kommer fram nya ledtrådar.

Filmen är välgjord och jag tycker den har en röd tråd genom hela filmen. Den är bra och skådespelarna passar till sina karaktärer galant. Den har ett innehåll som tvärt vänder när man tror det ska ta slut och ett slut man inte kunde ana. Lätt värd att se!

  http://www.imdb.com/title/tt0452623/
0 Kommentarer till "Gone Baby Gone"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!