Gårdagens kalas blev inte som jag trott...

Föräldramötet tog längre tid än väntat men till slut så kom jag iväg till Minna vid halv 9 och var där vid 9 kanske. När jag kommer dit så berättar dom att Kim har varit där med sin 3 veckor gamla bebis! JAG VILL ME TRÄFFA!!
Men han hade tydligen sagt att han skulle komma tillbaka så vi fikade lite innan dom tittade in igen.
Den ungen asså - de va den sötaste, gulligaste, finaste jag någonsin sett! Helt underbar! De va liksom ett sånt där ögonblick man bara känner: DEN DÄR VILL JAG HA!!
De va så många kameror och vi fotade och filmade och gullade, så himla mysigt de skulle vara att ha en egen!
Jag skulle vilja ha en bebis, skulle faktiskt kunna tänka mig att skaffa de redan nu men så tänker man på att jag inte har nått fast jobb, bor hemma, vill plugga mera, vill ut och resa.. När skulle jag göra de isf? Och med vem skulle jag få de barnet eftersom min egen absolut inte vill ha några ännu?
Nej de får faktiskt vänta ett tag till, jag får bli bästis med Kim istället! =D

0 Kommentarer till "Gårdagens kalas blev inte som jag trott..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!