Första inlägget - Välkommen Emelie

Hej!

Jag har faktiskt en annan blogg sen tidigare men jag gillar inte den riktigt så jag hoppas att jag ska gilla denna bättre!

Jag är 19 år gammal, bor på ekerö i sthlm där jag levt hela mitt liv, lekt med samma kompisar sedan jag var 4år och vi älskar varandra fortfarande - resultatet har varit INGA bråk! De ni! ;)

Jag har haft en vanlig tråkig uppväxt, var aldrig nån "fjortis" som hängde ute i kylan och drack den folköl man fick tag på. Varav min mamma vet inte riktigt vad hon ska göra när min lillasyster tagit denna roll så bra! ;)
Jag var duktig i skolan, bland de bästa tills vi började högstadiet, då började det svacka lite men i kärrtorps gymnasium där jag läste medieproduktion ställde jag mig på stadiga ben igen och gick ut med 11 MVG, 11 fler än i högstadiet!

Sedan jag var 12 år har jag dansat "fame, funk and showdance" på Studieförbundet vuxenskolan, och jag älskar det fortfarande men inser att jag snart inte kan fortsätta om det inte ska bli mer allvarligt... Tyvärr.

Nu jobbar jag på en förskola på Ekerö där jag trivs väldigt bra, dom som inte jobbar på en förskola inser bara inte hur mycket jobb det är med barn i åldern 1-3. Ni skulle bara veta!

Jag har en pojkvän som bor i Norrköping, varit tillsammans sen 11/11-06 och jag älskar honon över allt annat - skulle verkligen kunan tänka mig att han är han med stort H!



Det var lite kort om mej, mer märker ni väl vartefter jag skriver. Min tidigare blogg: lillknoddan.blogspot.com
Hoppas ni kommer gilla detta!
Kram
0 Kommentarer till "Första inlägget - Välkommen Emelie"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!