Filmvecka...

Har inte haft mycket att göra i vecka så har kollat på alla tre sagan om ringen filmerna, såg precis slutet på den sista.. Och jag kan bara uttrycka mig att de måste vara de bästa filmer som någonsin gjorts! Hur orkar man annars sitta 3 timmar varje dag för att se det sorgliga slutet?
De bästa skådespelarna som passar in perfekt med deras karaktärer. Det är som om de va födda för att spela dessa roller!
Musiken i filmerna, lugn och harmonisk men passar alltid trots krig, stress, blod och död. Allt är välgjort, välklippt och genomtänkt in i minsta yttepyttedetalj. Tänk den dagen jag kan göra en sådan film!

Min största dröm: Att göra en film/filmer som "Sagan om ringen triologin"
Mitt mål inom media: Detsamma...

Kommer jag någon dag in på Dramatiska Institutet då jävlar ska jag se till att jag om 20 år sitter där, stoltast av alla, öven en film som jag har gjort, som jag har regiserat och producerat!

 
0 Kommentarer till "Filmvecka..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!