Fäääääääst!

Hannas och mitt egna lilla språk på en riktig fest - Fääääääääääääst!!

Outfit för ikväll

 image30

Fast sen så när vi är lite onyktra så blir outfiten denna! ;)

image31

Ha så jävla kul Emelie - Tack de ska jag ha! ;)
3 Kommentarer till "Fäääääääst!"
Postat av: Hanna

hahaha fäääääääst! vad hände med din polka förresten? hitta du den?

URL: http://hippan.blogg.se
Datum: 2008-02-17 / Klockan: 11:02:14
Postat av: Lillknoddan

Hahahaha nää den ligger väl bland jackorna som dom sa, eller så drack dom upp den! :P
jag vet iaf att min dricka var populärare än mej! ;P


Datum: 2008-02-17 / Klockan: 13:51:53
Postat av: Hanna

haha grymt ocharmigt det där lät.. "min dricka var populärare än mig" Vet inte hur man ska tolka det eftersom alla sa att det var det äckligaste de druckit, men men nåväl.. Tycker du det så :P haha

URL: http://hippan.blogg.se
Datum: 2008-02-18 / Klockan: 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!