En vanlig dag på jobbet..

Sitter här på min rast och ska ta och uppdatera mig lite så jag kan börja blogga via mobilen hade jag tänkt.
Idag har jag fått väldigt ont i ryggen och kan inte sätta mig i massagestolen för vid den sitter en jättekonstig vikarie. Han verkar visserligen pratsam och glad men jag orkar inte prata med någon just idag, vill egentligen bara krypa ner i massagestolen och skita i allt annat! =D
När jag har slutat 15.15 ska jag upp till pizzerian och köpa mat till mig och mina kollegor som ska ha avdelningsmöte, låter säkert jätteroligt. Men nää inte så värst! =P
Men efter mötet ska jag iväg och dansa och de ska bli så himlands skönt för jag har inte dansat sen den 23e november eller nått.
Kram!
0 Kommentarer till "En vanlig dag på jobbet.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!