Det jobbigaste med distansförhållande

  1. Man träffas nästan endast på helger då man räknar med att vara konstant med varandra 24/7 i två dagar, vilket blir väldigt intensivt då man inte träffas alls i veckorna.
  2. Jag och min pojkvän upphör mkt att prata med varandra på telefon i veckorna, dels för att han hatar att prata länge och ofta i telefon när man inte har så mkt att säga varandra och dels för att vi bråkar bara när vi är ifrån varandra! Och så blir det bara värre när man pratar i telefon och man kan lägga på hit och dit och man bara blir mer och mer irriterade och så kan den andra vägra att svara om man ringer upp och ja det slutar väl med att vi hatar varandra - skit vare med de!
  3. Man får ömheten man vill ha, väldigt sällan.
  4. Ska den ena göra något den andra inte vill vara med på en helg så kan man inte träffas då.
  5. Sexet! Ena stunden har man inget alls och andra stunden gökar man på som om man vore nykära kaniner och vissa helgen kanske till och med bara handlar om sex och andra helger hinner man knappt med det och man går dyngkåt i flera veckor för att man inte ska ses på länge! Haha! Det kanske låter desperat men har man en pojkvän så vill man kunna ha sex med denna när man vill och inte att det kan bli en gång i månaden, de är nått 40åriga 3 barnsmammor sysslar med! =P Jag är fortfarande ung och utforskar världen, då vill man ha ett perfekt sexliv och det har jag förutom de där med att det kan bli väldigt sällan! =P
image44
3 Kommentarer till "Det jobbigaste med distansförhållande"
Postat av: Anonym

Haha du vill inte höra om mitt sexliv, (tror inte det existerar längre) fast jag har pojkvänn. hehe

URL: http://likeabutterfly.blogg.se
Datum: 2008-02-18 / Klockan: 21:41:15
Postat av: Lillknoddan

De va ju tråkigt! Alla borde ha de, annars känns ens förhållande nästan meningslöst tror jag dessvärre. Sex är ju faktiskt en stund då man tar sig riktig tid för varandra! :)


Datum: 2008-02-18 / Klockan: 21:55:43
Postat av: David

ja har också distansförhållande. d suger .)

URL: http://daros.blogg.se
Datum: 2008-05-02 / Klockan: 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!