Det blev... SHOPPING!

Åh va jag sätter sprätt på lönen, inte så bra kanske men så skönt att få göra det med tanke på hur länge man gått och väntat!
Idag mötte jag Åsa på stan efter att ha snurrat några varv kring centralstationen för att hitta in i ett parkeringshus som dessutom tog 195 kr från  mig för att stå där i fan 2 timmar och 50 minuter!
Vi räknade upp vilka affärer vi skulle till och vad som skulle köpas och sedan började vi springa runt. Jag hittade två tröjor, två par skor - bland annat dom röda som jag hittade igår! Sedan köpte jag även en mascara och en concealer. Ojoj va de kostar mej egentligen.. Men hoppas på att jag blir nöjd! =D
Har försökt få tag på Dennis i några timmar och till slut så svarade han för kanske 20 min sen och sa att han inte har tid och skulle ringa sen.. Inget puss som hej då den här gången heller.. Förra gången vi gjorde slut kunde han säga puss när han sa hej då så jag har ju en känsla att de beror på att jag kanske ska åka till Norge men det känns mer som att han kanske inte vill säga det längre helt enkelt.. varför vet jag inte, jag säger ju fan puss till många av mina vänner - killar och tjejer.. Jaja.. Jag ska ju troligen ner i helgen iaf så vi får väl sätta oss och prata lite. Kommer nog kännas jävligt svårt men sådan vi får ta.. Vi har ju trots allt gjort slut tillsammans... =(

image65

I Love Shopping!
0 Kommentarer till "Det blev... SHOPPING!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!