Bio - den sämsta någonsin!!!

Jag fick för det första blommor idag av en förälder på dagiset för att jag ska sluta och dom tycker om mig så mkt och dom tyckte jag alltid lyser som en solstråle när jag möter dom morgonen, trots att regnet står som spön i backen! Tack så mkt! <3

Efter jobbet stack jag till stan och mötte Maria och Hanna så skulle vi gå på Bio. Vi såg filmen "PingPongKingen". SE ALDRIG DEN!! Så jävla meningslös! Asså visst fanns det kasst av humor men jag ser knappt ett budskap med filmen och den var så tragisk att man satt och garvade åt det och typ drog sig i kinderna!
Nej verkligen inget jag skulle rekomendera och säkert inte många i samma biosal heller. Inte undra på att filmen var sämst, jag blev ju kissnödig efter bara 20 minuter också! Rena rama mardrömsoasen denna kväll!

Imorgon ska jag öppna så jag ska faktiskt gå och lägga mig!
God natt!

image67

0 Kommentarer till "Bio - den sämsta någonsin!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!