Berättelsen om Fredagen

Började ju då med att gå upp halv 6 för att åka och öppna igen, jobbade mig igenom dagen men mådde iaf bättre!
Vi var 36 barn av 74 på hela förskolan varav 14 st var på en avdelning o sen var resten uppdelat rätt bra. När jag gick hem halv 4 så var 4 avdelningar 9 barn kvar och den avdelningen som haft 14 under dagen hade väl minskat till en 7 barn kanske.
När jag slutade åkte jag till Gröndal och hämtade upp Jonas för att åka till systemet, elgiganten och sen hem till mej för att ha filmkväll. Vi hade bestämt oss för att se filmen "Rendition" och den verkade sjukt bra.. MEN DEN VA SÅ SJUKT SEG! Asså Jonas somnade en 6-7 ggr och jag var jättenära att somna, så seg var den! Visst ett bra budskap och en syn på verkligheten men nej, ingen favorit alls!


Sen så såg vi Dantes Peak, eller jag sov och Jonas tittade väl på lite mer än halva innan han somnade, haha!
Efter det lät vi tv:n vara på och sen vaknade jag kl 6 imorse och där låg vi ovanpå mitt täcke med alla kläder på, jag med en liten filt på mig, tv:n fortfarande på och rullgardinen uppe. Så jag smög upp och drog ner den, stängde av tv:n och la mig under täcket istället. Sen så vaknade Jonas vid 8 och la sig under det andra täcket. Båda sov fortfarande med alla kläderna på! Haha!
Under gårdagskvällen ringde även Bempa - dyngrak så klart ;P - och berättade att han skulle hem till sin tjejkompis Sara för hon behövde prata och att han kanske skulle sova där och han ringde och sa de eftersom jag hade ringt och sagt att Jonas kanske skulle sova hos mig! De blev jag självklart jätteglad för, kändes skönt att veta och kul att han ringde, Så jag sa nått med: Ja men va kul och bra att du ringde och sa de! Då lät det som att han tappade hakan för sen utbrast han: Va stolt jag blir över dej älskling, så stolt! Du blir inte svartsjuk! =D
Hahahaha nää jag blir ju faktiskt inte svartsjuk på alla tjejer som han träffar och säger hej till som han verkar tro.. ;P Nej men så får han gärna göra flera gånger! =D

Nu ska jag strax hoppa i badet tänkte jag och börja göra mig klar för kvällen, jag ska nämligen göra mig riktigt ren och sen fixa med lösnaglar och sminka mig jättesnyggt och håret måste jag komma på hur jag vill ha det! Kommer ta lång tid då vet ni! ;P Vi tjejer är hopplösa!!
Dessutom kommer det komma upp bild och info på min andra klänning idag för den ska jag ha ikväll! ;P

Puss och kram!
0 Kommentarer till "Berättelsen om Fredagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!