Avdelningsfajt och jobbsökande besvär!

Haha, vilket avdelningsmöte! Först så gick vi igenom då vad vi ska säga och prata om på föräldramötet på måndag (jag missar minnas 20års middag!!!) sen så började vi prata lite allmänt om avdelningen och barnen och sedan gick vi igenom vad som skulle beställas och så. Till sist så tar arbetskamrat 1 upp lite saker som hon undrar över och sen så börjar hon skälla ut arbetskamrat 2 så det bara ryker om det! Och där sitter jag och som tur är arbetskamrat 3 mitt emellan och bara lyssnar och är förbryllade! Denna arbetskamrat 1 är i vanliga fall en person som vi uppfattar som extremt seg och lyssnar med lilltån, gör som hon vill och ja hon går inte riktigt att förklara. Men samtidigt som jag sitter där och tittar ner i mina papper och lyssnar så känner jag att de hon säger är bra för henne att säga för att alla arbetskamraterna ska fungera som ett arbetslag! Till slut bestämdes det att dom ska gå ut och äta middag för att ge detta en chans att fungera. Toppen! Synd bara att jag troligen bara är kvar 4 dagar efter de att middagen har varit..

Försöker hitta ett nytt jobb, fast i norrköping. Men det finns inga... Eller finns finns det väl men inga som antingen jag vill ha eller så vill dom inte ha mej.. Det är sjukt att i en liten stad ska man kunna få tag på hyreslägenhet med förstahandskontrakt hur lätt som helst men jobb finns det inte ett skit, medan i storsthlm måste du stå i kö 10 år för att få en hyreslägenhet, annars får du köpa en lägenhet för över miljonen och där finns det minsann jobb! Där där jag inte vill ha! Skit var det med de..

Mer jobb till småstäderna!
KramKram!!
0 Kommentarer till "Avdelningsfajt och jobbsökande besvär!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!