Äntligen i norrköping igen!

Direkt efter jobbet körde jag iväg till färjan som tog mej närmare södertälje och sedan bar det av. Hög musik med min lilla dunka dunka låda i bakluckan, en som vissa av mina killkompisar tycker att tjejer inte ska ha.. ;P men jag har en iaf! =D
Sen så började jag känna hur trött jag blev! Rädd för att somna sätter jag på fläkten på det kallaste och full blås i mitt ansikte och på med en riktigt bra låt med fart och som man kan sjunga med. Resultat: efter ca 5 min var jag lika pigg som när jag åkte iväg och jag slapp somna! =D
Var och hämtade nycklarna hos pojkvännen som är och jobbar lite extra så nu ska jag laga middag, städa ihop lite och sedan göra mig i ordning inför ikväll! Ska träffa Frolle igen, som har varit i Norge sen typ September-Oktober eller nått och som är hemma i 10 dagar nu, superkul! =D

 Senast jag och Frolle festade ihop - 2007-09-14

Kram!!
0 Kommentarer till "Äntligen i norrköping igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!