Ännu en dag med bara väntan...

Då siter man här igen kl 7.10 och äter sina torra mackor med skinka och gurka på. Har visserligen tagit på mig min nya fina tröja och känner mig på topp idag men det är jobbigt att jobba 8-16.15 tycker jag! Tråkigt om inte annat! Sista veckan dessutom... Eller ja jag ska vikariera månda - tisdag nästa vecka också men sedan är det inget bestämt, då måste jag hitta på massor att göra och jag vet inte vad! Jag har typ slutat söka jobb för jag orkar inte.. Jag måste bestämma mig och jag vill med till fjällen vecka 12.. Visst de vore roligt men de är ju med hela tjocka släkten och vem vet vad dom småbarnen kan orsaka.. Och så är det ju inte i åre så det lockar inte så jätte mkt.. Aja vi får se.. Kanske stannar hemma och röjjer huset istället! =D haha!
Nu måste jag sätta fart med att sminka mig!
Jag väntar på helgen!!!

image63image64
0 Kommentarer till "Ännu en dag med bara väntan..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!