Vill man så kan man - JAG VILL!

Jag är så jävla GLAD just nu!! Har precis räknat på alla månaders lön och hur mkt jag skulle spara på att spara 3000 varje månad till bartenderkursen och resa och de.

Resultatet: Jag kommer att ha så mkt pengar det behövs vid varje betalning, jag kommer ha MINST 5500 med mej ner och dessutom efter att ha räknat med att betala 2000 varje månad i bensin så har jag kvar 2200 kr varje månad till fritiden!! Så jävla nice!

Extra utgift är bara min träning men ibland är jag barnvakt och kan säkert hjälpa mamma med något så jag kan tjäna pengar och spara massa extra!



Fatta den dagen jag gör så där!! ;D
2 Kommentarer till "Vill man så kan man - JAG VILL!"
Postat av: Anonym

Krävs dock många års övning men vill man så kan man;)


Datum: 2008-12-19 / Klockan: 00:39:59
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: Jo självklart, jag tror inte direkt att jag står så där efter en treveckorskurs ;)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2008-12-21 / Klockan: 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!