En superhelg!

Jag har blivit sååå dålig på att uppdatera här! Men jag tänkte berätta väldigt kort om helgen. Den har faktiskt varit riktigt bra för en gångs skull!

Fredag - Julbord med jobbet på båten MS Vindhem. Blev riktigt kul och vi kom upp i stämma och jag testade herrarna Lennart, Ragnar, Bengan och Nisse! Haha, drinkarna hette alltså så och vi tyckte det lät så roliga så jag var tvungen att testa allihop!
Tillbaka i hamnen så skulle jag och Tilda vidare till krogen och träffa vännerna för att fira mej men vi fick även med oss halva arbetslaget till Gröne Jägarn där kvällen fortsatte med "Ja må hon leva sång" och kareoke för fulla muggar.
Vidare till Göta Källare där vi träffade ännu fler vänner och vi dansade och trallade runt.
Hemresan är inget ens att tala om men kul var det! =D

Lördag - Sängliggande nästan hela dagen vilket var planerat. Sedan var det bara att göra sig klar för Kims födelsedagsfest. Resan dit eftersom jag bor i skogen och lämnade bilen hemma tog en EVIGHET! Puh man hinner ju tappa partyhumöret 10 gånger om på vägen!
Men väl framme var det inträngt kanske upp till 30 personer i en liten etta men vi hittade en liten plats runt soffan att sitta på. Men eftersom jag inte alls var sugen längre så blev det inte så roligt och sedan drog vi hem med sista bussen så man fick sova ut även idag.

Söndag - Sooooova, titta på film, mysa med Robin och äta massa gott gott, precis som en söndag ska vara! =D

0 Kommentarer till "En superhelg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!