Skadeglad, jag vet! =D

God morgon allihopa!

Jag hade mig nyss ett ganska roligt uppvaknande. Jag drömde att jag var i Holland igen och skulle på Qlimax och grejer, så kommer mamma in i mitt rum och frågar om hon får låna bilen och efter att jag mumlat "kanske" så såg jag att jag fått ett sms från Malaysia:

"Hej stjärtlisa! =D kan du skicka ner två kartonger alvedon och tre flaskor laxeringsmedel? Har blivit sjuk och matförgiftad. Mår riktigt sämst. Sängliggande i 2 dagar nu.. =S"

Det gav mej ett riktigt skratt, haha, jag vet jag är skadeglad men det lät så roligt! =D

Idag ska jag nog ligga i sängen hela dagen och mysa, min säg är otroligt skön idag iaf!! Vad ska ni göra då?
0 Kommentarer till "Skadeglad, jag vet! =D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!