Update



Mitt sår på ögonbrynet och blåtira med massa smink på. Mamma har den bästa bilden på allt.¨



Så här ser det ut nu när skorpan har lossnat. ( Jag ser alldeles fettig ut men jag hade precis smörjt in mig!!)



Och nu är tomteluvan redo för morgondagen. Den som alla barnen på dagis älskar för den har sina asläckra flätor! ;P

God natt!
4 Kommentarer till "Update"
Postat av: E

Hej; såg du skrivit en kommentar till Kenza om hur du ska få pengar till dig dröm att åka jorden runt och jobba dig fram.. Hon kommer dock tyvärr ej svara, så jag tänkte jag lika gärna kunde göra det eftersom jag har erfarenhet av det du vill :) Dock har jag ej jobbat mig fram, men reste jorden runt i våras..

Så, mitt tips till dig, antar att du går i skolan nu fortfarande. Ta ett helgjobb, vad som helst. Du kan städa på hotell, jobba på McD/Burger King etc. Inget jobb är dåligt då man gör det för att uppfylla sin dröm! Och om man jobbar på en snabbmatsrestaurang får man samtidigt många vänner i samma ålder, så alltid ett plus! Jag åkte även till Norge 5 månader och jobbade på dagis och matbutik. Fick ihop en bra slant där och kunde då åka på en 3½ månaders lång resa. Och då jobbade jag ingenting under tiden utan bara gottade mig! For till Australien, New Zealand och Usa.

Men ska du jobba dig fram får du ju pengar på vägen på så sätt! Se bara till att skaffa dig ett workvisa!

Hoppas detta hjälpte dig lite iaf :)


Datum: 2008-12-12 / Klockan: 09:20:33
Postat av: Stefan W

Aj ser ont ut!



Besök gärna min nya blogg! :D

URL: http://stefanweei.blogg.se/
Datum: 2008-12-12 / Klockan: 09:26:27
Postat av: jennifer

vad har du gjort för att få dom såren?:o

URL: http://ffjun.blogg.se/
Datum: 2008-12-12 / Klockan: 16:24:54
Postat av: Fanny

Ååh.. jobbar du på dagis? :D

URL: http://baarajaag.blogg.se/
Datum: 2008-12-15 / Klockan: 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!