Svårt att hitta julklappar?

Jag har en släkt med mormor, morfar, farmor, farbror, faster, morbror, moster, deras respektive, kusiner, mamma, pappa, syster och pojkvän och jag har ALLTID lika svårt att komma på vad jag ska köpa för julklappar.. Har inte ni?

Nu har jag hittat en jättebra sökmotor som hjälper mig extremt bra med att hitta vad jag ska köpa - Hittajulklappar. Det går fort, det är enkelt och man får mycket info. Man kan lätt klicka i vem det är som ska ha presenten, vilken ålder, hur mkt den får kosta och under vilken kategori man vill att julklappen ska vara. Dessutom står det länkar till var man kan köpa produkterna så man slipper springa runt och leta på stan och inte ha någon aning om var denna julklapp kan finnas. SUPERENKELT! =D

Jag sökte idag på vad jag ska köpa till Robin (min pojkvän) och hittade en rolig isplatta som man stoppar i datorn via USB-uttag och så kan man ställa ölen på den plattan och ölen förblir kall! Fiffigt med tanke på att Robin gärna dricker öl framför datorn på helgerna! =D

När det närmar sig jul kommer det även att stå dagens julklappstips!
Så det är bara in och leta med er som har idétorka som mig!

Tips från mig.. TESTA!!
0 Kommentarer till "Svårt att hitta julklappar?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!