Rikligt blandad helg

I fredags så drog jag till Fia och först var vi riktigt sega men när klockan började ticka iväg kände vi att nått måste vi göra. Så fram med lite vin och smink så började vi göra oss i ordning för att gå ut och festa lite grann bara.
Men vi hamnade på Göta Källare och deras hardstyle golv med massa grym musik som dom körde på Qlimax där vi var så det var galet roligt!! Träffade två gamla kompisar oxå så dom fick vi med på att röjja järnet, riktigt roligt. Vi var hemma vid halv 4 och Fia skulle upp och jobba på lördagen så vi ställde klockan på 9. Redan halv 8 vaknade jag och var tvungen att springa och spy. En gång, två gånger, tre gånger fyra gånger och fem gånger!! Jag var INTE bakis kan jag lova. Jag kunde inte gå upprätt, hade ont i magen och till slut så skulle jag åka hem och köra Fia till jobbet. Så vi packade med oss påsar, vatten och papper ifall jag skulle behöva spy igen. Men jag klarade hela resan! =D

Så igår låg jag sedan död i min säng hela dagen och på kvällen fick jag även feber. Mådde illa hela tiden och hade ont i magen. Drack vätskeersättning och blåbärssoppa. Åt några rån och fick i mig några pommes på kvällskvisten. Och fick dessutom behålla allt! =D Somar till slut vid 23 och vaknade vid 10 idag och mår prima!

Så min helg har varit både TOPPEN och BOTTEN!

0 Kommentarer till "Rikligt blandad helg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!