Qlimax 22/11-2008

 Jag, Minna och Fia äntligen på flygplatsen!

 Frukost på Arlanda, inte värt priset!!

 På flygplanet fick vi mat och min min efter att jag tagit den där tuggan är inte lika glad..

 Flygplatsen i Amsterdam, Schipol, var riktigt härlig!

 Lite pussandes på tåget..

  Dags för utgång på fredagen för att testa Apeldoorns partyliv.

 Till slut så hamnade vi på Amstel med Anki och Crokodile dundee.

 GRYM krog, vi hade skitkul och blev bjudna på så många drinkar och inte minst flügel!!

 Kvällen slutade på sjukhuset och tre stygn i mitt vänsta ögonbryn! =D

 Ingången till Qlimax!!

 Det snöade som ATTANS och kändes som minst 10 minusgrader och där stod vi ute och väntade i 45 minuter, snacka om att det var ispinnar som sprang in sen!

 QLIMAX!!!

   

 Vi såg ut som 4 slem som kom in när vi var alldeles blöta av all snö!

8 timmar hardstyle klarade vi och då hade vi ändå varit och röjt riktigt jävla rejält dagen innan, men sen satt vi och nästan somnade på läktaren när vi vilade lite. Vi var verkligen HELT slut när vi kom hem!

Bästa upplevelsen i mitt liv, går inte att jämföra med NÅNTING ALLS! Även om man inte gillar hardstyle så är showen så jävla grym att i princip vem som helst kan åka dit!
0 Kommentarer till "Qlimax 22/11-2008"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!