Perfect!

Vilken härlig dag!

    * Sju barn på jobbet
    * Tre pedagoger

    * Vi håller på och städar i förrådet på jobbet - äntligen!
    * Köpte hårfärg, så håller nu på att färga håret
    * Hämtade ut mitt paket från LaRedoute
    * Hade fått lönespec - BÄSTA lönen på hela terminen!
    * PLUS att Robin är skyldig mig 1000 kr 
    * Mina skor passade, klänningen tyvärr inte men mamma fick den istället.
    * Lakanen jag köpte var fina, får se hur dom känns efter tvätten
    * Fick en gratis väska på köpet, fast jag vet inte om jag tycker den är snygg..

Låter det inte som en hittills bra dag?? =D

0 Kommentarer till "Perfect!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!