Julklappar!

Idag har jag varit och handlat lite julklappar, de flesta till mig själv tror jag! haha! Jag har verkligen JÄTTESVÅRT att handla till andra och inte vilja handla till mej själv! Så jag kom hem med en liten julklapp till min syster och en presentpåse till julklappen till mormor och morfar. Sen köpte jag två tröjor, en tunika, foundation och en rakhyvel till mig! Bra inhandling! ;P
Fast jag kan ju säga att jag fick de två tröjorna gratis för det var på ett presentkort! =)

Tillbaka till vardagen så var jag och tränade på pilates för sista gången idag och imorgon är sista gången på boxningen. Ska bli skönt att slippa ha skam för att man hopppar över en träning! Haha!
Meeeen jag ska ta mig till köket och städa nu innan jag säckar ihop totalt.

2 Kommentarer till "Julklappar!"
Postat av: Bea*

Hejdär , haft en bra helg?

URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Datum: 2008-12-08 / Klockan: 21:35:44
Postat av: Tilda

Kmr ju sakna Fredrik efter imorrn haha ;D

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2008-12-08 / Klockan: 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!